Hotel Design Show ile İç Mimaride Yaratıcı Tasarımlar

Yetenekli iç mimarlar, hayalleri ile sınırı zorluyor. Ortaya çıkan yaratıcı tasarımlar birbiri ile yarışyor. Malzeme tefariğinde birçok ülkeye fark atıyoruz. Yaratıcı tasarımları destekliyor ve bunun avantajını yaşıyor.

Birbiri ardına sıraladığımız bu cümleler Türkiye’ de otel iç mimarisinde gelinen noktanın kısa bir özeti. Otel iç mimarisinde gelinen bu nokta, Anfaş Hotel Equipment Fuarı’ ında gözler önüne seriliyor.

Dünyanın dört bir yanından konaklama ve ağırlama sektörü temsilcilerinin buluşma noktası olan bu fuarda bu yıl ilk kez düzenlenecek  olan ‘Hotel Design Show’ da 10 iç mimar otel odası tasarımları sergileniyor.

SON TRENDLERE IŞIK TUTULUYOR 

‘Hotel Design Show’ kapsamında otel yatırımcıları, turizm mimarları ve malzeme üreticileri yaptıkları ortak çalışmalar ile fuar alanında 1400 metrekarelik alanda 10 farklı otel odası oluşturdu. Anfaş Fuarcılık İç Mimar Burak Akay ve Projem Dergisi’ nin önderliğinde otel odalarında ve iç mekanlarında tasarımın önemine dikkat çekme hedefiyle hayata geçirilen Hotel Design Show ‘a davet mektubu alan profesyoneller katıldı. Her yıl yeni bir tema ile yol alacak olan Hotel Design Show ‘un bu yılki teması ‘Aşk’ ve ‘Çiçek’…

Mimarların farklı dokunuşları ve yorumlarıyla bir tasarım şovuna dönüşen Hotel Design Show ‘da mimari ve iç mekan tasarımlarının turizmde giderek artan önemi vurgulanırken, son trendlere de ışık tutuluyor.

Hotel Design Show ‘a katılan iç mimarlar ve malzeme üreticileri de Türkiye ‘deki gelişmeleri, sektördeki son trendleri konuştuk…

Dünyanın gözü Türk kültürünü yansıtan tasarımlarda

Picco Design Architecture’ nin ortaklarından Ayça Sarı Verkaya  Türk geleneksel sanat ve kültürünü yansıtan tasarımların birçok ülkenin dikkatini çektiğini açıklıyor. Türk tasarımcıların başarılarının dünya çapında örnek gösterilmeye başlandığını vurgulayan Verkaya bu başarının yatırımcılar tarafından da fark edildiğini kaydediyor. ‘’Türk tasarımlarını hayata geçirmek isteyen yatırımcıların sayısı hızla artıyor’’ diyen Verkaya, yatırımcıların artık basmakalıp projelerden sıkıldığını söylüyor. Verkaya, şöyle devam ediyor ; ‘’Yatırımcılar kendini tekrarlayan projelerden şikayetçi. Kendinizi tekrarlamadan yeni bir şeyler ürettiğinizde yatırımcı da ‘hemen hayata geçirelim ‘ heyecanını yaşıyor. İnsanların farklı mekânlarda vakit geçirme isteği de yatırımcıların bu heyecanını arttırıyor. Ve güzel işler ortaya çıkıyor.

LÜKSTEN ÇOK KONFOR ÖN PLANDA 

Son dönemdeki tasarımlarda lüksten çok kullanışlılığın ön plana çıktığına dikkat çeken Verkaya , ‘’Günümüzde insanların istekleri ve yenilikleri her sene farklılık gösteriyor. Her dönemdeki değişim farklı akımlar yaratıyor. Tasarımlarda da lüksten çok kullanışlılık ön plana çıkıyor. Misafirlerin tercihinin de tasarım açısından güçlü ama bir o kadar kullanışlı mekanlarda vakit geçirmek olduğunu gözlemliyoruz. ‘’ Verkaya, gelişen teknoloji ile birlikte birçok ihtiyaca daha hızlı ulaşılabildiğini kaydediyor.

Sorry, the comment form is closed at this time.